Om Anne-Mette

Kommunikasjon, relasjoner og konflikthåndtering er dreiepunktet i mange av de oppgavene som Anne-Mette hjelper kunder med å løse. Om det så er i re-organiseringen av en klinisk avdeling på et sykehus, utviklingen av en ledergruppe på en utdannelsesinstitusjon, eller i arbeidet med fagprofesjonelle uten formelt lederansvar i en interesseorganisasjon.  

For Anne-Mette er engesjement og en nysgerrighet på kundens behov utgangspunktet for nesten alt hun er involvert i. Prosjektoverblikk og prosessdetaljer kjennetegner hennes tilgang til både mennesker og oppgaver. 

Anne-Mette har vært opptatt av velferdssamfunnets utvikling, ledelse og trivsel siden hun i 2012 utga boken ”Læren om trivsel”.

I dag er hun redaktør og vert på Mobilizes podcast ”Ledelsesalmanakken”, der hun hver måned knytter teorier, mennesker og ledelse i praksis sammen.  

 

 

Hør Anne-Mettes stemme

Anne-Mette er fast vert på vår podcast, Ledelsesalmanakken, der hun hver måned knytter teorier, mennesker og ledelse i praksis sammen.  

Hør Ledelsesalmanakken her
Anne Mette 3